Show menu

Kolesarske poti

Kolesarska pot K2

Izpred TIC Vrhnika se usmerimo proti Ljubljani in na semaforiziranem križišču zavijemo levo, pri cerkvi pa desno proti Horjulu. V neposredni bližini je Cankarjeva spominska hiša. Držimo se glavne ceste, dokler po približno poldrugem kilometru ne pridemo do odcepa za Ulovko. Cesta je sicer asfaltirana, a strma, zato predlagamo prvi postanek pri izletniški kmetiji na Kurenu kjer je tudi cerkev sv. Miklavža z bogato zgodovino. Spočiti jo mahnemo naprej do križošča pod nekdanjim smučiščem Ulovka. Zavijemo levo v makedamski klanec do razglednega stolpa na Planini in zavitišča vrhniškega planinskega društva. Pot nadaljujemo naprej po makedamski poti, dokler se pri hiši nekdanjega predsednika Drnovška ne priključimo na asfaltno cesto in zavijemo levo proti Staremu malnu. Sledi kratek in strm spust. Pričakajo nas mlinsko kolo, kopališče, okrepčevalnica in prostor za piknik. Dvajset minut hoje stran je bruhajoči izvir Lintvern. Preostane nam še nekaj kilometrov prijetnega kolesarjenja do Vrhnike.

(vir www.slovenia.info)

Kolesarska pot K2 (vir www.slovenia.info)

Težavnost: (5-najbolj primerno...1-ni primerno)